Lakossági tájékoztató hivatal zárva tartásáról
Ezúton tájékoztatom a Tisztelt Lakosságot, hogy a különleges jogállású szerveknél és a helyi önkormányzatok képviselő-testületeinek hivatalánál elrendelhető igazgatási szünetre alkalmazandó veszélyhelyzeti szabályokról szóló 460/2022. (XI.10.) kormányrendelet („Rendelet”) 1. §-ának felhatalmazása alapján a Nagyharsányi Közös Önkormányzati Hivatalban, beleértve a Nagyharsányi Közös Önkormányzati Hivatal Magyarbólyi Kirendeltségét is („Hivatal”) igazgatási szünetet rendeltek el, így
2022. december 22-től 2023. január 8-ig a Hivatal zárva tart.
A Rendeletben foglaltaknak megfelelően a halaszthatatlan közfeladatok ellátását ügyeleti rendszerben biztosítjuk az alábbi ügyekben és telefonos elérhetőségeken:
- települést érintő halaszthatatlan ügyek: Busz Balázs polgármester: 20/538-8105,
- anyakönyvi ügyek (születés, elhalálozás): Fejes Melinda: 20/918-7204 és Tiszáné Peterdi Mónika: 30/894-3223
- étkeztetéssel kapcsolatos ügyek: Kvassay Boglárka: 30/1567592
- egyéb halaszthatatlan hivatali ügyek: Horváth Szabina aljegyző: 20/217-6706
Tisztelettel:
Horváth Szabina
aljegyző
Comments are closed.